Thursday 28 December 2017

315 handel systemet


Observera att listan med vanliga listor kommer att vara tillbaka den 15 mars. Om du har några frågor kan du ringa mig under kontortiden eller kontakta mig via e-post. Ingen av de företag som nämns på denna webbplats utgör en rekommendation att antingen köpa eller sälja Renad som en illustration under en klass Håll alltid grundläggande och tekniska data innan du gör något investeringsbeslut. Tidigare resultat är ingen garanti för framtida resultat. Tack för ditt intresse. André Lais Rank 13 Följare 123 Röster 33 År Medlem 15 Senast uppdaterad 13 mars 2017, 20 28 Kategorier Trendanalys Momentum Aktier Swing Trading. Observera att listan med vanliga listor kommer tillbaka den 15 mars. Om du har några frågor kan du ringa mig under kontortiden eller kontakta mig via e-post. Ingen av de nämnda företagen Denna webbplats utgör en rekommendation att antingen köpa eller sälja. De nämns endast som en illustration under en klass. Alltid överväga grundläggande och tekniska data innan makten Ett investeringsbeslut Tidigare resultat är ingen garanti för framtida resultat. Tack för ditt intresse. Ss s 315 Strategi - hur man använder om effektivt. Ss s 315 Strategi - hur man använder om effektivt. Jag skulle vilja använda den här tråden för att förklara Mina 315-strategi tillsammans med några regler om hur man handlar effektivt på gungor och positioner. Hans vänner - eftersom tråden har blivit mycket lång och mina regler slängs på olika sidor, ger jag indexet för mina viktiga inlägg för Någon som ser den här tråden för första gången och vill veta strategin. För Inträde avslutar Pryramiding vinstbokning och återinsättningsregler - Vänligen klicka här tml post332954.Också, för mer förklaringar och olika SLs för en konservativ näringsidkare och en aggressiv Näringsidkare klick tml post347026.Cheers Stockhunter SH. Last redigerad av Tradewithhunter 11 augusti 2009 klockan 07 44.Re SH s 315 Strategi - hur man använder om effektivt. OK - så här går vi. Det första steget är att förstå vad som är 315 dess Advatages an D nackdelar. Det andra steget är att förstå vissa regler som jag har tagit fram för att använda det effektivt. Reglerna är relaterade till effektiva poster, effektiv SL-hantering, effektiva vinstbokningar, effektiva återinföringar och i slutändan effektiv penninghantering eller effektiv skydd av kapitalet. I detta inlägg skulle jag fokusera på steg 1, dvs vad är 315 etc.315 Strategi för swing trading.315 är en enkel swing teknik som försöker identifiera en trend mycket tidigt I denna strategi använder vi bara EMAs namn EMA 3 EMA 15 följaktligen namnet 315.People frågar mig varför EMA 3 och EMA 15 för mig senast 3 dagar definierar det snabba genomsnittspriset för att hitta den lite långsiktiga trenden, jag använder faktorn 5 Detta är därför 5 har en intressant relevans för marknaderna vi har ca 5 timmar med Handel varje dag, 5 handelsdagar i en vecka, nästan 5 handelsveckor i en månad Så jag helt enkelt flera 3 av 5 för att få min 15 EMA som definierar mitt medelfristiga genomsnittliga pris. Nu i enkla termer om vårt omedelbara genomsnittliga pris är högre än Mediu M terminspriset som betyder att vi går in i en tjurgunga och visumversa Därför är strategiposterna.1 Ange Långt när 3 EMA går över 15 EMA 2 Ange Kort när 3 EMA går under 15 EMA. Advantager av följande 315 Strategy.1 En enkel teknik som använder endast 2 EMA-enheter, inga andra oscilattorer eller indikatorer behövs Inga avancerade kartläggningsprogram krävs.2 Systemet är baserat på att följa ULTIMATE-indikatorn tillgänglig, dvs. prisåtgärd.3 Håller en näringsidkare i trenden, låter fullgången slutföra Aldrig får En näringsidkare mot trenden.4 Eftersom vi bara följer prisåtgärder behöver vi inte oroa oss för skillnader etc. Disadvantages of 315 Strategy.1 Fungerar briljant på en trendmarknad men kan piska på extremt varierande marknader Men det kan övervinnas av vissa Regler och penninghantering ska förklaras senare i den här tråden. Så här är strategin folk, gör lite diagramläsning och se hur det fungerar på EOD-diagram. Lägg upp några frågor du har här. Jag kommer tillbaka till ta Lk om steg 2 igen. Håll ögonen på Nifty-kartor, 315 kommer att generera en signal snart inte missa.315 FSD Trading System - Forexstrategier - Forex Resources - Forex Trading-fritt forex trading signaler och FX Forecast.315 FSD Trading System. Sänd av Luke Russion Trader 04 03 2012. FSD. FSD,,. , Stop Stop,,, Stop Stop. 5. , 2,,, stoppförlust. ,,,,,,. ,,, 2 3. FSD 5-. FSD, -,, stoppförlust - 240,,,.

No comments:

Post a Comment