Monday 23 October 2017

Forex metall


Dunboyne Investment Review. WARNING Det har skett alltför många spaminlägg för FPAs forum. FPA har varnat för detta, men spamkampanjen fortsatte för länge. Klicka här för att se några av spam. FPA anser att En bluff FPA rekommenderar AGAINST att hantera Forex Metal. Om du har pengar med Forex-Metal rekommenderar FPA att du försöker dra tillbaka det så fort som möjligt. Övriga webbplatser i detta företag inkluderar. June 2016 Webbplatsen är nere En mindre bluffmäklare i Business. ForexMetal är en online-valutahandelare som har tjänat en FPA Scam Finding.2-3 månader sedan jag går med i forex-metall eftersom de annonserar att 100 bonous kommer att ges utan behov av insättning så länge du handlar totalt 50 partier För att lösa in de 100 bonousen, efter att jag handlar omkring 40 plus mycket jag skickar dem till en återkallelse skickar de mig ett mail Vi vill gratulera dig till en lyckad handel Du har nästan slutfört våra handelsvillkor som anges i 100 bonuspromotionen You var tvungen Handla 50 handelspoäng om 2 månader Till dags dato har du handlat 43 44 poäng och vi är redo att göra ett undantag för dig. Enligt våra villkor kommer bonus 100 att tas bort från ditt konto. Nu måste du sätta in din egen fond lika med Balansera på ditt konto och slutföra antalet fulla partier lika med insättningen dividerat med 20 Till exempel är ditt saldo ca 100, då måste du sätta in 100 och handla 5 lotter När den här utmaningen är avslutad kan eventuella medel dras tillbaka från Kontot Om du vill betala ett mindre belopp kommer vi att lämna samma belopp på ditt handelskonto. För att finansiera ditt handelskonto, använd denna länk Vi har många betalningsalternativ tillgängliga Du kan också göra en insättning via ditt kreditkort, vi har 2 alternativ, om någon anledning inte fungerar för dig, försök med en annan. Du kan också skicka din insättning via banköverföring till vårt bankkonto med alternativet International Wire Transfer. Vänligen fyll i samma insättningsblankett Vi tar emot banköverföringsalternativet och du får våra bankuppgifter. Observera att vi avstår från bankens avgift för inlåning på 1000 och över. Om du fortsätter att använda ditt konto och planerar att göra en insättning i det kommer du att bli berättigad till 100 Insättningsbonus och andra kampanjer Observera att ditt konto kommer att ändras till det vanliga kontot inte bonus och du får ändra din hävstångsnivå inuti ditt Traders rum. Inloggningsfönstret finns på vänster sida av vår första sida under Huvudmenyn Välj första gången inloggning för att komma in i näringsidkarens rum och för att få ditt lösenord. Om du har några frågor, tveka inte att kontakta oss via e-post eller vår supportpersonal 24 5 via Skype Forex-Metal eller via - linje chatt på vår site. Regards, Forex Metal Payments Avdelning .----- Original Meddelande ----- Från Skickat 19 Februari 2015 15 49 Till Ämne Återkallelse begäran inlämnas. Så jag bara deponera totalt 100 USD Att prova det och jag handlade 5 massor för att frigöra pengarna Igen, men nu efter att jag gör en uttag, är pengarna fortfarande kvar på mitt konto och inte dra mig tillbaka. Tidigare var kundtjänsten mycket bra de svarade mig på samma arbetsdag, men för denna återkallelse skickade jag 3-4 frågor till dem men Ingen var svara Hur laddar jag upp e-postbeviset. Efter att ha skickat mycket mail och givit FPA-länk till de ger mig mina pengar tillbaka casualitet.2014-10-19 Ingen rating De korrigerade mitt uttalande och började betala mig Jag kommer att ge råd när De betalar mig den sista tredje De skickade ett mail till mig och sa att de har gränser för att dra sig tillbaka till skrillen.2014-10-01 1 stjärna Inget svar på mina mail från 9 dagar sedan fungerar inte deras telefoner jag ska meddela om de Deigner inte att fuska mig Samtidigt sätter du inte ett öre där Det hände. De behandlade mina pengar på 22 september men jag har fortfarande inte fått något och det här är bara en del. Jag grundade mitt konto med 1500 dollar och de vill Ge mig bara 981 tillbaka, plus de avbröt min vinst för att inte möta bonen Oss villkor för 803 35 när jag gjorde bara 284,35 och 164 19 av dem vann innan jag begärde bonusen. Den här webbplatsen ser bra ut och plattformen är underbar, men skickar inte pengar Sedan min sista utträdesbegäran bekräftades den 10 oktober där Har inte varit någon kontaktchatt, e-post eller telefon. Detta har inträffat efter många år som klient. Få widgetkod. Forex recensioner och betyg. Forex Performance Tests. Forex Traders Court. Forex Trading Education och Community Forums. Forex Kalender och verktyg. Copyright All Rights Reserved Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA och FPA Shield-logotypen är alla varumärken som tillhör Forex Peace Army. Alla rättigheter förbehållna sig enligt amerikansk och internationell lagstiftning. Forex-Metal recensioner. Mäklaren är ledig. År sedan 2007.Headquarters Panamapany-registrering FM Financial Services Ltd, Belize Dunboyne Investment, SA Panama. Reglering Ej reglerad Ej hittat i IFSC Belize-registret IFSC Belize, licens IFSC 60 156 TS 10 Kommersiell licens Typ A 2004-4123.Traded Med Forex-Metal Var du nöjd med kvaliteten på Forex-Metal mäklare tjänster. REVIEWS Investments Commission, återkallar de flesta företrädare, inklusive VLADISLAV KOGAN 14 47 VLADISLAV KOGAN hävdar fortfarande att Forex Metal Australia är verksamt under Aliom s Licens 15 02 Mål för binär handel och Indien Forexmarknader 15 14 Forex Metal 2014 2014 31 31 I slutsats 15 45 Forsknings webblänkar, inklusive tidslinje 2001-2014, företag i korthet, domänförbindelser, forum som Forex Metal Markets till och forum för att kontakta 16 57 senaste uppdateringar 17 42 uppdateringar och mer som ska listas under video Beskrivning. Vi kommer att skicka denna information på många populära handelsforum. Komplett lista under video. Många har redan inlägg på Forex Metal. Där det är möjligt kommer vi att starta en ny tråd. Forex Metal Ripped Us Off för victimized traders Att skicka kommentarer För att varna andra intet ont anande handlare, lägger vi också in i de mest aktuella relevanta tråden Sök Forex Metal för specifika trådar tills vi listar dem und Er Video Description. We misstänker att Forex Metal skapade flera personligheter eller använde sina medlemsförbund antingen för att säga vad en bra mäklare är eller för marknadsföringskampanjer, eller båda. Vanligtvis är detaljerna vaga. Klicka på namnen ofta alla deras inlägg pratar mer om Forex Metal än faktiskt Trading. We ber om ursäkt för eventuella upprepningar, men VLADISLAV KOGAN måste stoppas från att rippa av handlare. I stället för att repostera på varje sajt, kommer vi att lägga de senaste uppdateringarna och länkar på ett ställe, under videoens beskrivning. Vänligen skicka dina personliga historier i Detta forum, och även under VIDEO S KOMMENTARER På det här sättet har du en post på ditt inlägg i varje forum och på en CENTRAL PLATS för ALLA handelsmän att dela kommentarer. En medarbehandlare som producerar många videoklipp som exponerar Forex, binär handel , Och andra finansiella bedrägerier har också skapat videor om Forex Metal Forex Metal - Undvik denna Mäklare Forex Metal - Denna Mäklare är en bluff, BEWARE Forex Metal - Använd denna valuta Mäklare och känna smärtan. Han är också r Ecommends att offren skapar och lägger upp egna videor är gratis och enkelt och innehåller en länk till vår detaljerade video. VLADISLAV KOGAN är Forex Metal Payments Department hos Traders, låt honom veta vad du tycker om Forex-Metal Skicka honom dina kommentarer och kopia Hans anställda vid. Om VLADISLAV KOGAN så småningom returnerar alla våra medel kommer vi att lägga upp den informationen i framtiden. Trader, tack alla för din tid, liksom eventuell ytterligare hjälp eller information du kan erbjuda. Tags Forex-Metal recensioner. Forex Metal tvingar folk att öppna konton med dem genom att erbjuda bonus utan swappar konto på följande länk, öppnade jag konto med dem den 13 maj 2010, handlade jag mer än 1 500 partier med dem fram till 25 maj, men endast 300 partier Beräknad för att få bonusen Det var inte rättvist för mig Efteråt reste de upp 2 pips för mitt konto utan några tillkännagivanden, några dagar senare gav de mig följande email Kära Mrs Mei Ling Chen, Vi tror att valutahandel är en tvåvägsgata Det borde vara lönsamt Till båda parter Vi gör våra pengar från att säkra kunderna genom andra forexföretag eller banker. Din handelsmönster under de senaste dagarna visar att du föredrar att hålla positioner under en kort tidsperiod och rippar 5-10 pips vinst i de flesta fall. Samtidigt får din vän 1 per del i provisionbetalningar. Det är självklart ditt val hur du vill handla, men under sådana omständigheter kan vi inte hålla extra låga spridningar och göra vinster från säkringar. Dessutom har vår motpart där vi säkrar våra risker förändrat vår Handelsvillkor, detta ledde oss att agera Vi utvärderar situationen och om vi kan erbjuda dig något bättre, kommer vi att vara säkra på att vi vill hålla våra kunder nöjda, men samtidigt kan vi inte sätta vår verksamhet i större risk Hälsningar, Forex-Metal kundsupport 31 maj 2010 Jag var tvungen att dra tillbaka pengarna tillbaka pengarna inte tillhör mig ensam två av mina vänner involverar också jag skickade dem 100K återkalla begäran den 25 maj ska jag få m Oney tillbaka i slutet av maj om Froex-Metal behandlade det ordentligt Tyvärr gjorde de ursäkten som En av våra banker har mycket stränga förfaranden för penningtvätt för över 25 000 internationella betalningar Jag bad dem att separera i 4 ledningar, var och en 25.000 Med hjälp av PFA skickade de den första tråden 25.000 till mig den 11 maj. Men hittills har jag inte hört från dem om nästa betalning, jag har fortfarande 75.000 med dem. Jag lider mycket av tillbakadragande och handelserfarenhet med Forex-metal Det finns inget sätt att kontakta sina betalningar via telefon Jag kontaktar direktsamtalet två gånger om dagen Svaren är desamma --- Vänligen skicka din förfrågan till betalningarna Jag är under depression med detta återkalla problem Vad ska jag göra? Om de ständigt håller mig väntar Ska jag anmäla den statliga avdelningen som reglerar valutakurserna i Panama. Tags Forex-Metal reviews.2yrs6mnths Totalt ungefär ett års livekontount med denna Broker. okay, så jag är ForexMetal affili Åt menar att jag hänvisar mina kamrater från mitt land och mina vänner och jag får kommittéer för detta DET ÄR MYCKET BRA MÄRKARE, jag handlar också med dem och de betalar verkligen och många mäklare betalar nu inte Jag vill säga Viva, forex-metal Och behåll det på så sätt. Tags Forex-Metal reviews. two år Totalt en månad med denna Broker. Is Forex-Metal ett bluffföretag öppnar jag ett konto med dem den 13 maj i år De steg upp 2 pips för mitt konto en vecka Sedan utan meddelande har jag skickat 100.000USD återkalla begäran den 25 maj, men pengarna fortfarande i sin bank hittills. Känner du till det här företaget Hur tycker du om det här företaget Sarah. Tags Forex Metal reviews. December 26, 2009.3 År Totalt 1 år lever med denna Mäklare. De har många serverproblem som gör att order inte blir stängda på TP eller SL vilket orsakar mycket förluster, de fungerar som om de inte är deras fel och inte svarar på e-post eller telefonsamtal om de Förnekar de bara ett fel Stanna långt ifrån den här. Tagger Forex-Metal reviews. BR OKERS BY COUNTRY. Who s online. There är för närvarande 32 gäster online.2008 2017 ALLA RÄTTIGHETER RESERVED. NO LÄNDER EN GODKÄNT BROKER. KLICKA HÄR FÖR ATT BESÖKA GODKÄNDA BROKER LMFX US-Friendly. Forex-Metal Review. ForexMetal ägs och drivs av Dunboyne Investment SA, ett företag som bildades 2007 av en liten grupp av finansiärer. Gruppen hade ett antal års erfarenhet av handel från olika finansinstitut mellan dem, vilket innebar att denna mäklare ägs och förvaltas av människor som oss. Vår forskning tyder på att Företaget är välkänt för sina konkurrensutsatta handelsvillkor och handelsplattformar. Enligt deras hemsida är mäklaren huvudkontor i Panama och har kontor på Via Ricardo J Alfaro, Century Tower Building, 4: e våningen Suite 401, Panama City, Panama A Uttalande från ForexMetal uppgav att de har kundsupportkontor placerade över hela världen för att ge bättre täckning av tidszonen. Enligt vår erfarenhet var ForexMetals supportteam mer tillgängligt under Nej Amerikanska handelshändelser Vi blev dock tillsagda att de planerar att snabbt öppna fler regionala kontor i andra länder. Regleringsinformation. ForexMetal innehar en kommersiell licens från Panama handelsministerium och accepterar kunder från alla länder utom Iran, Nordkorea och de Nyligen slutade vi att acceptera USA-handlare Vår forskning har också visat att mäklaren har en specifik Forex Trading-licens enligt IFSC Belize-nummer IFSC 60 156 TS 10, under namnet FM Financial Services Ltd Vi har läst igenom flera sidor på den officiella IFSC-webbplatsen Och kan inte hitta någon anteckning om denna licens återkallas, därför kan vi anta att denna licens också är aktiv. Traderingsplattform och funktioner. Likaså de flesta bra valutamäklare erbjuder Forex-Metal Metatrader 4-plattformen. De erbjuder också en rad andra anpassade Gjort mobilhandel, webbhandel, automatiserade handelsplattformar och tillägg, till exempel en gratis Forex VPS-lösning. Om du inte är bekant med Forex VPS Hänvisar till användningen av en virtuell virtuell virtuell virtuell VPS-dator för att installera kör din MT4 EA 24 7 Detta säkerställer att din MT4 EA förbli ansluten och uppdaterad med den senaste informationen. Tillgång kräver endast en internetanslutning och en enhet som låter dig fjärråtkomst och Använd din virtuella skrivbord. MetaTrader 4 MT4 MetaTrader behöver ingen introduktion eftersom det är detaljhandeln industristandard för Forex Valutahandling Plattformen fungerar bäst på Windows-baserade terminaler, men Apple-enheter kan köra programvaran med hjälp av VPS-lösningen eller Vinfri Windows-emulatorn Mjukvara för Apple-datorer Plattformen ger handelssignaler och nyhetsvarningar som gör det möjligt för handlare att analysera finansiella marknader. Det möjliggör också användningen av expertrådgivare och ger ett antal tekniska indikatorer som hjälper till att handla valutor med stor noggrannhet. Mobile Trading Mobile trading är en integrerad komponent För att förbättra din Forex trading erfarenhet i modern tid Forex-Metal kunder kan handla från Deras iPhone-, iPad-, Android - och Blackberry-enheter genom att hämta den lämpliga applikationen. ForexMetal Mobila applikationer erbjuder handel från ett realtids live tick-diagram. Möjligheten att använda alla tillgängliga symboler. Förmedlar alternativet att placera köp och sälj order. Placering av pågående order. Alternativ för att ställa in Stop-Loss och Take-Profit-order Stäng och ändra befintliga order Visa realtidsresultatförluster i Live Trades Visa Past history. Additional features Interaktiva valutakartor i realtid Levande nyheter via den ekonomiska kalendern Realtidsmarknadsprisöversikt Fibonacci Retracement Calculator Pivot Point Calculator Profit Calculator. Web-Trading Om du har reservationer om att använda någon av ovanstående plattformar, eller behöver en plattform utan installationskrav, kan ForexMetal webbplattform vara rätt för dig Den här plattformen låter dig komma åt din kontoinformation , Trade Forex, CFD och binära alternativ från vilken webbläsare. Den ForexMetal webb terminal erbjuder inga nedladdningskrav F Ully kompatibel med Metatrader 4 Enkelt inloggning utan ytterligare behörighet Inga avgifter Lätt att använda och intuitivt gränssnitt Fungerar på alla webbläsare. Automatiserad handel En av de mer spännande funktionerna i ForexMetal är deras automatiska handelsfunktion Mäklaren har samarbetat med FX RepliTrader att erbjuda Ett unikt, multi-källa, signalbaserat online-handelssystem FX RepliTrader tillåter faktiskt erfarna professionella handlare och handelssignalleverantörer möjligheten att ge ForexMetal s handlare en serie dagliga signaler efter inbetalning för FREE. Trading Accounts. Forex-Metal erbjuder Följande Forex-konton Demo, Standard, VIP, ECN, Swap-Free, Crypto-konton och FX RepliTrader auto-trading. Demo Account Demo-konton möjliggör riskfri handel där du kan bedöma en mäklare plattform, funktioner och lämplighet för dina krav ForexMetal s fria handelskonton erbjuder samma funktion som deras live-realtidskonto. Men alla vinster och förluster på demokonton är wi Demo-fonderna är inte riktiga pengar och kan inte dras tillbaka. Demokonton löper ut efter 60 dagar. Standardhandelskonto 100 Minsta insättning 1 2000 max hävstång Forex, CFD-handel Min lotstorlek 0 01 Max storlek 10 Marknadsutförande utan commission. Swap-Free Konton För att tillgodose behoven hos muslimska valutahandlare erbjuder Forex-Metal-mäklare islamiska konton som helt uppfyller islamiska religiösa förbud mot att inte ta emot eller betala ränta. Islamiska konton har inga swappar beräknade för öppna positioner Det kan vara en liten underhållsavgift som tas vid Slutet på varje handelsdag kan islamiska kontoinnehavare också få en liten summa pengar tillbaka från Forex-Metal som en gåva i slutet av deras handelssession. TradersAsset Tips Det är värt att notera att ForexMetal erbjuder no-swap-konton där var daglig Swappar beräknas inte för de öppna positionerna till alla handlare, oavsett vad deras religiösa tillhörighet är. Inga byteskonton har inga avgifter eller intressen kopplade till M och kan användas för vissa handelsstrategier. VIP-handelskonto En minimibelopp på 10 000 tjänar dig ett VIP-konto hos ForexMetal. Fördelarna med Forex-Metal VIP-konton är DMA Direct Market Access-variabelspridningar som börjar från 0 2 poäng. Möjligheten att handla mer än 60 valutapar, index, olja och guld från ett enda konto Nollkommission NDD Nej-Hantering-Desk-körning Upp till 1 500 hävstångseffekt Inga byte och islamiska konton 5-siffriga priser Gratis mobil handel Dagliga tekniska och grundläggande rapporter samt veckovisa sammanfattningar Skickas via e-post En personlig kontochef USD, EUR, CHF, GBP, JPY och AUD denominerade konton. Åtkomst är tillåtet och handlare kan öppna motsatta affärer på samma forexpar från ett handelskonto Expertrådgivare robotar är också tillåtna. ECN-konton Elektronisk Kommunikationsnätverkskonto Med ECN-konton får ForexMetal-handlare direkt tillgång till valutamarknaden med reala marknadsnoteringar från flera Tier 1-likviditetsleverantörer större banker T De viktigaste fördelarna med ECN-konton är mycket låga spridningar och hög likviditet. En minimibelopp på 1000 krävs för ECN-konton. Provisionen är satt till 0 004 per lot. Crypto-konton ForexMetal erbjuder handel i Bitcoin och Litecoin mot USD och EUR-valutor. Den tillgängliga Symboler är BTCUSD, BTCEUR, LTCUSD och LTCEUR Crypto-konton kräver endast en minsta insättning på 100 Detta konto erbjuder en hävstångseffekt på 1 3, en minsta lotstorlek 0 01 och 24 7 handel Provisionen är fastställd till 0 5 per lot. Fx RepliTrader This Är ForexMetal s auto trading-funktion Det passar både erfarna handlare och nykomlingar lika och tillåter erfarna handlare att styra dina affärer på ett sätt som följer och kopiera. För att delta är allt du behöver göra att registrera ett konto, deponera 500 minsta insättning för att ta emot Signalerar automatiskt och väljer sedan den signalleverantör du väljer från den omfattande listan. Signalleverantören kommer då att anslutas till ditt handelskonto och order kommer att börja placeras automatiskt Lly Du kan anpassa dina krav eller sluta ta emot signaler när som helst. Bonus och kampanjer. ForexMetal erbjuder ett otroligt stort utbud av kampanjer och bonusar på upp till 125 av insättningsbeloppet. Det är värt att notera att deras villkor anger det maximala dollarns värdet av alla Bonusen kan inte överstiga 15000, men aktiva handlare är berättigade till en bonus på varje insättning, förutsatt att de fullgör bonuskraven. Deponeringsbonusfördelning 1000 125 1001 till 3000 500 3001 till 6000 1000 6001 till 10000 1500 10001 till 25000 2000 25001 till 55000 4000 55001 Till 100000 7000 100001 till 200000 10000 2000001 15000 max bonus. Risk Free Forex Trading ForexMetal kommer att återbetala alla förluster från dina första fem öppna affärer ett stort incitament för handlare att öva eller testa sin plattform. Maximal återbetalning kommer att motsvara insättningsbeloppet, men kommer inte Överstiga 500 En insättning på minst 250 krävs för denna kampanj. Forex Rewards Cashback Rebate Traders får valet mellan två belöningsprogram när de går med för ExMetal Forex Belöningar eller Cashback Forex Belöningar tillåter näringsidkare att samla forex belöningar poäng som kan konverteras till kontanter, presentkort eller prylar Vid tidpunkten för skrivningen, varje insättning över 500 får dubbla poäng Vänligen kontrollera för eventuella Forex Rewards kampanjer när du gör en insättning CashBack-programmet gör det möjligt för handlare att få 0 5 pips cashback på affärer Du får inte kombinera både Forex Rewards och Cashback-erbjudanden på samma konto. Virtuellt Visa-kreditkort Rebate Inlåning på 5000 eller över betyder att du är berättigad till ett Virtuellt Visa-kreditkort Med motsvarande 1 av ditt insättningsbelopp som är förinstallerat till det. Till exempel kommer en 5000 insättning att tjäna dig ett kort värt 50 A 10 000 insättning ger dig ett kort värt 100, och så vidare Virtuella Visa kreditkort accepteras överallt som en normal Visa kort accepteras online Kortet levereras via e-post samma dag som en insättning görs. Du får ett kortnummer, utgångsdatum och CVV-koden. Kortet är återladdningsbart och du kan använda det Igen, till exempel att ta ut pengar från ditt handelskonto Var vänlig medveten om att insättningen inte kan återkallas innan antalet partier lika med insättningsbeloppet dividerat med 100 handlas. Ovanstående är endast en detaljerad översikt Var god kontrollera ForexMetal för fullständig information om Alla villkor för var och en av dessa bonusar och kampanjer. Kundsupport. ForexMetal säger att flerspråkigt stöd finns på engelska, kinesiska, japanska, portugisiska, spanska, tyska, ryska, bulgariska, rumänska, italienska, franska och arabiska. Ange att deras supportpersonal är tillgänglig på vardagar via e-post, Skype, online-chatt och telefon. Vi har dock svårt att nå laget via onlinechatt och skype. Funktionen onlinechatt verkade faktiskt vara otillgänglig under den vecka vi testade den här mäklaren , Och eventuella försök att livechat omdirigerades till en onlinemeddelande som automatiserades automatiskt för att stödja för dina räkor. Onlineformulär och vanliga frågor om e-postsupport följdes upp snabbt, där Efore vi skulle rekommendera handlare att antingen e-posta eller ringa mäklare för ett snabbare svar. Banking Options. Minsta insättning är 100, kolla med ForexMetal support team för andra valutor när du registrerar Traders erbjuds en hävstång på mellan 1 50 1 2000, beroende på På dem som uppfyller vissa villkor Som en internationell mäklare är de redo att få inlåning i nästan alla populära valutor. När en insättning har gjorts kan du välja en handelskonto i följande basvalutor USD, EUR, CHF, GBP, JPY och AUD. Finansiering Options Banknät, Visa, Mastercard, Bitcoin, Skrill, Neteller, CashU, Sofort, UnionPay, AliPay, OKPay, PerfectMoney, Webmoney, Kiwi, Yandex Pengar Minsta insättningsbeloppet är 100. Meddragen Banknät, Bitcoin, Skrill, Neteller, CashU, Sofort, UnionPay, AliPay, OKPay, PerfectMoney, Webmoney, Kiwi, Yandex Money. Din utbetalningsmetod kommer att vara densamma som din insättningsmetod och alla uttag behandlas inom 3 arbetsdagar. Varför handla med ForexMeta L. Vi fann att ForexMetal var en väletablerad, reglerad och pålitlig Forex Broker. Det var också klart att de ger ett antal funktioner som endast en mäklare som drivs av erfarna Forex-proffs skulle erbjuda. Dessa inkluderar de icke-swappa islamiska kontona, ECN-konton, Bitcoin och Litecoin trading, den automatiska Fx RepliTrader-funktionen, fri mobilhandel, nedladdningsbar MT4, deras webbterminal och Forex VPS-lösningen. ForexMetal har också några av de mest attraktiva handelsförhållandena vi har sett i branschens konkurrenskraftiga låga spridningar från och med 0 2 pips, nollkommissioner, omedelbart utförande av order Vi tror att mäklaren är lämplig för handlare av alla nivåer av erfarenhet nybörjare, amatörer och proffs. Vi tvekar inte att rekommendera ForexMetal förse dem med TradersAsset-godkännandet Klicka på Trade Now ovan och Prova dem själv. Privacy Policy. 2014-2016 Upphovsrätt Alla rättigheter reserverade Handel innehåller flyktiga instrument Det finns hög risk att förlora din initiala investering på varje enskild transaktion. Webbplatsägarna ska inte vara ansvariga för och frånsäga sig allt ansvar för förluster som skadar direkt, indirekt eller följd eller kostnad Av någon art som du eller någon tredje part har lidit. TradersAsset kan få provision från annonsörer på denna webbplats. Ladda, Vänta. Det kan ta en sekund eller två.

No comments:

Post a Comment